'حسنی مبارك' تهدید به خودكشی كرد
نوشته شده توسط : xmovies

به نوشته پایگاه خبری 'المصریون' مبارك از محافظان خود خواست تهدید وی را به پزشكان اطلاع دهند و گفت كاری می كنم یك فاجعه بین المللی رخ دهد.

منابع مطبوعاتی افزودند: مبارك از افسر رابط و محافظان خود را خواست در تماس با تعدادی از مقامات پیام شخصی وی را در مورد تصمیم انتقال وی به بیمارستان زندان به گوش آنها برسانند، اما افسر ومحافظان از این اقدام خودداری كردند كه موجب عصبانیت شدید مبارك شد.

این روزنامه اشاره كرد كه مبارك از یكی از وكلای خود خواست با انتقال وی به بیمارستان زندان طره مخالفت كرده و بر علیه وزارت كشور به دادگاه اداری شكایت نماید.

بر اساس این گزارش سوزان همسر مبارك به وی وعده داده به این موضوع رسیدگی كند واز وی خواست ارامش خود را حفظ نماید زیرا انتقال وی به بیمارستان زندان برایش بهتر است و در كنار دو پسرش خواهد بود وآنها از وی مراقبت می كنند اما مبارك برآشفت وپسرانش را عامل اتفاقی دانست كه برای وی افتاده است .

كمیته های جوانان ، دفاع و امنیت ملی مجلس ملت مصر روز شنبه خواستار انتقال مبارك به بیمارستان زندان طره پس از تجهیز آن شدند تا با مبارك هم مثل هر زندانی دیگری بدون تبعیض رفتار شود.

وزارت كشور مصر نیز با این درخواست موافقت نمود ودستور تجهیز بیمارستان زندان برای انتقال مبارك به آن را صادر نمود.

مترجمام*1049**1369





:: برچسب‌ها: انگور چینی , روز , کریسمس ,
:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: